Servicii

„Soluţii personalizate pentru fiecare client”

 

Pentru o companie de producţie, partea cea mai importantă a unei afaceri este legată de echipamentul de producţie şi de buna funcţionare a unităţii de producţie. Din acest motiv, este necesară menţinerea permanentă într-o stare bună de funcţionare a echipamentelor de producţie.

Toate activităţile departamentului Post-Vânzare al societăţii Chorus Engineering sunt realizate şi organizate în conformitate cu conceptul „satisfacţia clientului”, ceea ce înseamnă împărtăşirea obiectivelor clientului şi abilitatea de a oferi idei, în mod proactiv, pentru îmbunătăţirea producţiei.

Pentru a permite clientului să obţină o rentabilitate maximă a investiţiilor (RMI) făcute pentru utilajele şi echipamentele achiziţionate, departamentul Post-Vânzare al Chorus Engineering a elaborat un proces de Post-Vânzare şi un Pachet de servicii integrate post-vânzare, realizate în conformitate cu principiul „Managementului ciclului de viaţă al produsului”.

În această perspectivă, personalul Post-Vânzare se ocupă de client chiar de la începutul furnizării echipamentelor, trecând prin tot ciclul: de la instalare la mentenanţă, la soluţionarea problemelor tehnice care împiedică funcţionarea optimă. Clientul este îndrumat şi sprijinit, astfel încât utilizarea în mod constant în timp a echipamentelor achiziţionate să continue să genereze cele mai bune rezultate

Mentenanţa atentă a echipamentelor şi inspecţiile preventive şi periodice permit căderea la un acord cu clientul, cu privire la acţiunea prin care deteriorarea echipamentului poate fi minimalizată şi menţinerea unui nivel înalt de performanţă, în timp, concentrat pe:

- randamentul producţiei

- flexibilitatea operaţională

- performanţă de calitate

- economie de energie

- reducerea la minimum a costurilor

- disponibilitatea echipamentelor

Conform conceptului „Managementului ciclului de viaţă al produsului”, Chorus Engineering a dezvoltat o gamă de soluţii personalizate de Post-Vânzare, pentru:

- Planificare

- Mentinere

- Solutionare

- Modernizare

permiţând clienţilor să aibă întotdeauna la dispoziţie echipamentele, pentru producţie.

În cadrul soluţiei personalizate, Echipa de Post-Vânzare din cadrul Chorus Engineering va presta activităţi de service pentru instalarea, relocarea echipamentelor, punerea în funcţiune şi instruirea operatorilor, împreună cu mai multe servicii diferite, pentru prevenirea şi soluţionarea problemelor operaționale: de la intervenţia de service la cerere până la inspecţiile periodice preventive, menite să verifice condiţia de funcţionare a echipamentelor şi să implementeze măsurile necesare, pentru a menţine un randament mare al producţiei, conform standardelor de calitate şi productivitate.

Departamentul Post-Vânzare din cadrul Chorus Engineering asigură şi piese de schimb originale şi retehnologizare, ca şi utilaje noi şi second-hand pentru industria de prelucrare a maselor plastice.